tisdag 3 december 2013

MOM

Sitter As we speak och tittar på Chuck Lorres senaste komediserie Mom. Jag har aldrig varit ett Anna Farris fan, men jag tror att jag gillar henne i den här komiska med ändå rätts seriösa rollen som fucked up mamma som försöker att inte fick up hennes kids oxå. Älskar dock Allison Janney (mormodern) som även är aktuell i en annan serie som jag gillar vid namn Masters of Sex.

Jag gillar Chuck Lorre, min absoluta favorit är 2 1/2 Men, fast med Charlie .. Är inte så förtjust i den med Ashton.

Sen äääälskar jag ju såklart The Big Bang Theory

Idag har jag haft en tuff dag. Jag är trött men samtidigt rastlös. Har fortfarande hjärtklappning och kallsvettas. Nu vet jag faktiskt inte om mina handskakningar beror på abstinens eller lack of carbs. Det tar alltid kroppen minst 1 vecka att vänja sig av kollisarna och inse att den snällt får omvandla fett till energi istället.

Hursomhelst, en tuff dag. 

Nu ska jag se klart dubbelavsnittet av Mom och försöka somna innan 04.00, nämnde jag att jag har sömnproblem också?? 

Kram på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar