måndag 24 oktober 2011

En snabbis ..

Idag körde jag en snabbis Rygg+lite cardio, hatar att köra snabbisar men ibland är de bättre än inget alls... lite som att ha sex .. hehe ;)
Igår (Söndag) så bestämde vi oss för kvällscardio och det resulterade i en tripp till SATS Odenplan kl: 21.00 .. SATS Odenplan är BTW det enda SATS som har öppet efter kl: 20.00 på Söndagar .. tror att de har öppet till typ 24.00 på vardagar..
Synd bara att det är " de vackras gym" .. rena rama modevisningen och kändishaket. Jag har hittils trampat brevid både Christos Neo (eller vad han nu heter) , Per Holknekt, en av Taintons osv ... men den absolut trevligaste, vackraste och mest jordnära människa jag trampat brevid och talat med måste  vara Emma Sjöberg. Vilken vacker människa, både på insida och utsida, WOW!
Min man kallar henne "Petra" .. hänger kvar ifrån de gamla TAXI- filmerna hon spelade in med Luc Besson. Anyway .. människan är så SNÄLL och ÖDMJUK .. kanske våra sk. C,D,E och F kändisar skulle lära sig lite av henne!!

Jag tjatar hela tiden om att jag ska tala om för er hur jag tränar och det SKA jag, men jag har inte lust att skriva något snabbt, det går liksom inte, måste förklara hur och varför, meningen är ju att ni ska kunna testa om ni vill.

Snart ska jag gå och göra något riktigt roligt! Min kära vän har fått en liten pluttenuttig dotter och de har kommit hem ifrån BB idag vilket innebär att jag kan pussa på henne, det har jag längtat efter enda sen jag fick reda på att hon bärjat växa därinne!

nä, nu måste ja gå och jobba ..See ya!

1 kommentar:

  1. hej. bra blogg. kolla gärna in min nya blogg med sportgrodor.

    SvaraRadera