lördag 18 februari 2012

Maaaat idag!

Åt en hemmagjord "Entrecôte burger" med hembakt bröd (low fat) och sockerfri barbecue sås..

Så här ligger det till, jag har inte ätit fet mat på ganska länge nu och burgaren var vääldigt fet och delicious..

Efter ca 1h började det göra väldigt om i magen och jag knappg hann till toan innan .. Ja ni vet vad...

Sen gick jag tillbaka till low fat..

Till lunch ..
Pannkaka gjord på choklad proteun (whey),mannagryn,havregryn, fettfr kakao( serbisk) sötningmedel och bananarom.
Till pankakan åt jag hemmagjord sylt sötad med sötningsmedel och blandade kesella,laktosfri yogurt ich sötningsmedel. På bilden ser det lite äckligt ut, men jag var så hungrig att jag inte orkade "snygga till" tallriken.

Till middag hade min man bakat s.k " Ezeikel bröd" med lite modifikationer. Brödet är gjort på b.la sötpotatis,bönor osv ..
Till brödet gjorde jag en "tonfiskrörs" på 1/2 byrk tonfisk, fettfri mayo, low sugar ketchup och pickles.. Också mycket godare än vad det ser ut på bilden!

Nu ska jag go to sleep ... Go' natt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar