måndag 5 mars 2012

Missade busshelvetet...

Jag tar mig så långt som till farsta ensam, vågar inte åka längre själv..
Tränade lite i farsta och räknade med att hinna köpa soyamjölk på väg till bussen.
Det jag inte räknade med är att jag är en freaki'n snail just nu och att jag inte kan springa till bussen som jag alltid gör.
Bussen åkte framför näsan på mig och nästa går om 30min..
Just nu sitter jag på en bänk i farstaC brevid en mycket stilig herre som vdricker en stor stark och rapar som om han satt hemma i sitt vardagsrum..
Kanske pruttar jag bara för att visa att jag är värre! Vi får se....

Han är rätt stilig .. Kanske jag lägger in en stöt??

1 kommentar:

  1. Hej, du verkar kunna en hel del om kost/träning.
    Jag har +40kg att gå ner och fast att jag tränar 5-7ggr/v och äter bra så går det såå långsamt ner i vikt. Fattar att du inte kan ge mig specifika råd. Men om man säger såhär. Jag skulle vilja gå ner 20kg i turbofart för hälsans skull. Jag är hyggligt tränad, men tung i kroppen så springning, burpees osv går bort. Men promenader, gång på löpand i lut, intervaller på corsstrainer och rodd samt styrka går bra.
    - Om du vore min coach och skulle ge ett skittufft men effektivt program - hur skulle det se ut i stora drag? :-)

    SvaraRadera