onsdag 13 juni 2012

58,7 imorse!

Igår va en pissdag! Jag tog i alldeles för mycket när jag tränade på lunchen och fick rejält blodsockerfall, sen mådde jag skit hela dagen. Skulle ha tränat ben på eftermiddagen men det var bara att åka rakt hem. Väl hemma så trycker jag i mig s shit load of sallad , både färsk och inlagd med 3 skivor (ca 50g) rostbiff med hopp om
Stt bli människa igen. Som tur var så funkar det och resultatet blir att jag intervall cyklar hemma 1h= 650 kcal!!

Sallad håller man ju sig inte mätt på värst länge och efter att ha cyklat som en galning så blir jag hungrig igen. Men hungrig, bara hungrig är ok, så länge jag inte mår illa och skakar så är allt grönt. Jag går och lägger mig och trotts hungern som smärtar så somnar jag. Oroligt sover jag och vaknar till lite när mannen kommer hem men lyckas somna om igen. Vaknar igen efter ett tag av att det luktar gudomligt! Grillat ,rökt, barbecuesås... Han lagar mat!
Det gör han varje natt, men det blir extra svårt när man svälter då blir det omöjligt att sova, magen skriiiker efter mat och man blir tokig.
Men min man är van, han har varit med förut, många gånger. Han kryper ner i sängen meoch börjar kramas och pussas.. Han luktar gott, rökt burgare.. Jag hatar och älskar honom samtidigt men jag lyckas somna om och drömmer vidare om mat.
Imorse när jag vaknar och vägder mig så blir jag så lycklig , nästan 800 g lättare är jag!
Jag slänger mig på min man som ligger i i sängen och sover och passar på att skrämma skiten ur honom! Jag ger honom en massa pussar, för att jag är överlycklig och för att han är bäst!

Nu ska jag cykla igen och sova! Imorrn satsar jag på 58,6eller vågar jag hoppas på 58,5? Vi får väl se!

Puss på er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar