fredag 8 juni 2012

Jag står och stampar..

59,1 2 dagar i rad nu trotts 2 träningar/dag och very little food. Fan, misstänker att jag måste sluta med frukten och ersätta den med ännu mer minimorötter och snacksgurka.

Ja har annars i 3 dagar väntat på att min fettfria coffe creamer ska komma med posten, äntligen ska jag kunna drticka kaffe som folk! Hoppas att de leverar den rätt idag grr..,

Igår gick jag upp 05.30, åkte till Sala för jobb, åkte sen direkt till min sjukgymnast, tränade foten, fortsatte att träna rygg och axlar, åkte hem och cyklade som en galning i 1h och däckade!!

Misstaget jag gjorde igår var att äts för sent, jag måste lägga mig vrålhungrig om jag ska vakna lättare. Jag vet att jac är lättare om jag hållet på att svimma av blodsockerfall på väg till toaletten på morgonen.. Normalt va??

Idag ska jag efter 10000 år träffa min BFF, har saknat henne något fruktansvärt och läängtar verkligen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar