fredag 7 juni 2013

Idag uppskattar vi Sverige lite extra ❤

Nationaldagen blev en riktig lazyday. Vaknade vid kl.11, åt vid kl.12.30, cyklade vid kl.13.00 och läste bok resten av dagen.. SKÖNT! 

Hade kanske hellre spenderat min dag ute idag, men min man jobbade långpanna och alla andra var upptagna med annat.

Vi kl 19.00 så bestämde jag mig för att åka och hälsa på min höggravida syster och hennes man. Det är mitt första syskonbarn ifrån min enda syster och jag känner redan nu hur mycket jag kommer att älska den lilla pojken ❤

Andrija kom också efter jobbet och vi hängde där ett tag, väldigt mysigt fakiskt :-) 

Efteråt så bad jag Andrija köra ett varv runt stan, gud va jag älskar att åka bil, speciellt på kvällen och speciellt med min man. Idag uppskattar vi Sverige och sthlm lite extra mycket och är otroligt tacksamma för att vi som har ett utländskt ursprung har fördelen och äran att få bo i det här vackra landet.
TACK SVERIGE för ALLT ❤

Till er som klagar på sverige säger jag bara FLYTTA HEM! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar