söndag 17 november 2013

#ätardag





Uppdaterade nyss Min header med en ny-gammal bakgrundsbild.

FYI bilder är 7 år gammal, jag ser alltså inte ut så idag men målet är att göra det igen.

Orkar knappt skriva mer så mätt som jag är!

Idag är det ätardag eller cheatday vilket betyder att jag får äta allt jag vill och hur mycket jag vill. Bilder på maten kommer imorgon.

Annars har jag haft en mysig helg med mannen, bästis och familj.

Låter bilderna tala för sig själva :-)



Viktorija <3 Nole




Min man Andrija ( www.andrijasandor.blogspot.se)

Hemma hos min kusin Diana med hennes sötaste katt Nole.

Jag och Viktorija, min vackraste, smartaste och allra bästaste bästis :-)


Mina favoritpersoner ❤️ besök min mans blogg www.andrijasandor.blogspot.se



Klart att vi alltid ska vara sist ut ifrån Espressohouse Birgerjarlsgatan.


Det var allt för ikväll! Nu ska jag fortsätta med ätarkvällen ... Wish me luck! 

Har ni ätardagar? Vad gillar ni isf att äta? Lämna gärna en kommentar och er bloggadress om ni har en. Har ni inte ett google konto så kommenterar ni som "Anonym" 

Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar