söndag 8 december 2013

Helgens i bilder..

Orkar inte skriva, bilderna + några ord får tala för sig själva! 

Safe to say att hundratals kronor har i helgen gått till mat, precis som det ska vara! 

Asså de här "Bountybitarna" var helt gudomliga! 
Tog en tripp i lördags till Sturegallerian och LCHF butiken, har jag nämnt att jag börjat med det, Lchf alltså? 
Har bara testar cocos/cashew baren och den var supergod. Återkommer med hur jag tycker att resten smakar.

Min man (www.andrijasandor.blogspot.se) hade ett kärleksförhållande (framför mina ögon) med sin nya knifesharpener

Vi köpte en mjukglassmaskin på Kjell&Company, nu jävlar ska vi göra sockerfri grädd och proteinglass! 

Till sist vart det en välbehövd tur till Hemköp. Vi försöker köpa så många ekologiska och kravmärkta varor som möjligt.
Ingredienser till Lchf bröd.. I ugnen nu, återkommer med hur det blev.
Ooooooooooooooost! ❤️❤️❤️❤️❤️

"I hate cheese" - Said no one ever! 



Massa gott till bakning. Ikväll ska vi försöka hinna med Lchf peppisar och Ichocklad.

Har inte smakat den steviasötade chickladen, kan hända att jag avskyr den eftersom jag inte direkt är ett stevia fan.


En trött och sliten make som vilar lite på pendeln innan han ska städa vårt hem
#minmanärbäst



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar