fredag 22 april 2011

Långfredag 56,3 kg

Ett av mina första inlägg i den här bloggen handlade om sömn och jag har nu ett klockrent exempel på varför sömn är bra för t.e.x. deff , se bild nedan :


Notera vikt från igår och jämför med idag. Igår gick jag upp 06.15 och sv ca 7h och inatt sov jag 10h, grymt va? Min lägsta vikt hittils .. nu har jag gått ner 22kg på ca 1 1/2 år.



Med den här frukosten börjar jag min långfredag och förbereder mig inför träning.


Jag ock min man skulle egentligen ha promenerat idag men han verkar ha blivit matförgiftad stackaren. Min 115 kg bodybuilding make liugger just nu med feber och kan inte ens äta frukost .. då är det illa :( Det värsta är att han ikväll ska jobba och laga mat, men han kan knappt stå på benen :(

Jag å andra sidan körde endast cardio igår och idag ska jag köra Bröst och rygg. Jag är imponerad över SATS öppettider, kortare men öppet hela påskhelgen, grymt :)

Nu har jag inte tid att skriva mer, byee! 

2 kommentarer:

  1. Wow! Inspirerande blogg! Jag har gått ner 20 kilo men har mer att ta av. Men det är så svårt dom sista kilona!! Har du något tips att ge?? :)

    SvaraRadera
  2. Hej Mikaela!
    Jag har altid tips att ge :)
    För att kunna ge dig tips på vad du ska äta för att gå ner de där sista kilona så behöver jag lite mer information ifrån dig. Jag skulle vilja att du skrev en matdagbok i 3 dagar. Jag vill att du skriver ner ALLT du äter och dricker (inte vatten). På det sättet kan vi se ungefär hur många kcal du får i dig och från vad, vad du kan äta mer eller mindre av.
    Skulle det fungera för dig?

    SvaraRadera