fredag 3 juni 2011

GÅ INTE HUNGRIGA FÖR DÅ BLIR NI INTE SMALA!!!!!!!!!!!

skit också! När jag vaknade imorse så trodde jag på allvar att jag skulle ha minskat i vikt lite till, but hell no, TVÄRT FUCKI´N OM!
Varför? Jo, det ska jag tala om för er! Jag åt inte regelbundet igår.
Igår va jag och mamma på smaka på sthlm, för er som läser och inte bor i sthlm, så är detta en mat mässa där restauranger i sthlm under ett par dagar befinner sig i kungsträdgården och har små stånd men antingen smakprover från deras meny eller ett litet mål mat. HELA sthlm + förorter samlas då i stan och tränsg på kungsan. Det som jag tycker är ganska intressant med såna här mässor är just att folk inte kommer för att äta. De kommer för att supa sig aspackade och betalar dessutom en massa extra pengar för ölet... hehe, fast man får typ 10 kr tillbaka om man kommer tillbaka med glaset, är de det som lockar mån tro??
Aaanyway .. mitt favoritstånd var en Gotlädsk restaurand där det serverades lamm, såklart! Mmmmmm va gott det va... det här käkade jag typ kl. 17.00, en ganska liten portion och jag åt självklart inte potatisen, och sen åt jag inte igen förens kl.22... och då va ja jättehungrig och åt alldeles för mycket.
Efter det cyklade jag hemma i 45 min .. men vad hjälper det.. nada!
Imorse vägde jag 1kg mer än igår.
Tengo mucho frustrasión!!!! heheh .. eller vad det heter!
NU ska jag i alla fall gå och köra lite lunch - cardio ..
Mmm .. jusst det .. min poäng med detta inlägg var att ni tjejer (främst) som inte förståååååår varför ni går upp i vikt fast ni baaaaara äter 2 ggr om dagen måste fatta att kroppen ställer om sig till svält illa kvikt, det innebär att allt ni stoppar i er stannar kvar .. nu pratar vi på eeenkelt språk. Mitt förslag .. när ni sitter på ert flashiga café eller bistro, be dem komma med en tallrik räkor eller musslor som snacks .. och budget varianten är att gå in på närmaste ica och köpa lite rökt skibka eller rostbiff , helst i delin så att ni får det färskt .. GÅ INTE HUNGRIGA FÖR DÅ BLIR NI INTE SMALA!
KRAM!

1 kommentar:

  1. Nej man måste äta ! 3 mål om dagen kräver min kropp sedan lite mellis också. Nya hål på mitt jeans bälte behövs- lycka!!

    SvaraRadera