måndag 30 maj 2011

Nu går det trögt ...

Usch .. nu går det trögt, med dieten alltså. Nu står jag still och då är det dags för en liten förändring igen. För er som läser min blogg så vet ni att jag experimenterar mig fram. Jag började med en ren protein diet, lade till lite kollisar, minskade lite på kollisarna och nu på senaste tiden har jag kört Filé (i alla dess former) + Grön sallad, mestadels bestående utav Isberg, gurka och Balsamico. Nu kommer jag att gå tillbaka till basics men eventuellt lägga till lite fett i form utav lax och kycklinglår ( low fat, skinless). Jag har också bestämt mig för att jag inte får ha en ätardag förens jag fått resultat. Ketos ska jag nå inom 2-3 dagar, det har jag bestämt!

MITT GODIS :-)

Träningen  kommer att baseras på Cardio+1st muskelgrupp. Styrketräningn just nu är bara för att behålla det jag har eftersom att det i princip är omöjligt att bygga while dieting! Morgonträningar kommer att finnas på schemat varje dag om jag får bestämma och en gång till på eftermiddagen.

INGET SOCKER ALLOWED ... jag pratar alltså inte om the obvious sugars såsom i chocklad och godis, jag snackar om det gömsa som finns i Aromatkrydda(mjölksocker) , Rökt skinka (druvsocker), Ättiksgurka ( ättikslaget) .. sånt socker!!!!! Nu är det hardcore som gäller ett tag framöver.

Ni tänker säkert .. fan va hon är dum i huvudet, det är ju bara att skippa sötsakern helt och håller så går man ner i vikt! Till en viss del så stämmer det faktiskt, om man tex väger 120 kg och ska ner till 80-90 så kommer det att gå ganska snabbt, men sen da? Jag antar att man inte vill stanna på 80 kg, eller? Resultat får man alltid i början av en diet och tacka fan för det, för annars vore det jävligt svårt att bli motiverad till att fortsätta, eller hur?
Det svåraste är de sista kilona. Det är då man måste lägga in en andra, tredje och ibland fjärde växel, och då blir det tungt.
Att gå på diet är inte bekvämt...jag har hittils tappat 23 kg, det kan vara en hel person, skulle det vara bekvämt????
Är det värt det? Att komma i sina Juicy Jeans från gymnasiet? att kunna ha kjol på sig så att knäna syns? HELL YEAH!!!!
Kom bara ihåg att ni alltid ska göra det för er själva och ALDRIG för någon annans skull, jag har provat och det spricker!!

Snälla, please,por favor, molim vas .... fråga mig om ni behöver hjälp, ni får det ju heeeeeeeeelt gratis :)

KRAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar