måndag 1 augusti 2011

Svar på frågor del II ...

Hej!
Jag undrar om du har lite tips för mig?
Jag undrar hur man blir av med den putande sockermagen och hur man kan få smalare lår? :)
SKulle va snällt om du svarade.

Ha de bra !
Jenne

Hej Jenne!

Tyvärr är det så att vi som människor inte kan styra över våra gener så tips för hur du ska gå ner i vikt just på låren och magen har jag inga. Det jag däremot kan hjälpa dig med är hur du kan gå ner i vikt och så kommer din kropp/gener att välja vart du går ner först.
Om du ser mitt tidigare inlägg så har jag svarat Cissi som behövde hjälp och jag kan hjälpa dig på samma sätt om du återkommer med lite mer information om dina kost och träningsvanor. Hur ser en vanlig dag / vecka ut för dig? skriv upp vad du äter under en "normal" dag? Hur mycket tränar du?
Om du återkommer med information så ska jag absolut göra mitt bästa för att hjälpa dig.

Mvh
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar