torsdag 1 december 2011

Kolhydrater i fokus ..

Hello!

Sitter i tåget på väg hem ifrån nässjö och jobbar samtidigt som jag pluggar LCHF. Jag har startat en "tråd" i ett forum som heter "kolhydrater i fokus" under ämnet "LCHF för nybörjare". Jag ställer frågor till erfarna LCHF:are och får en massa roliga och väldigt olika svar.
Jag är fortfarande inte såld på LCHF. Imorse vaknade jag och kände mig väldigt svullen och när jag satte på mig jeansen så var de tightare än dagen innan, not good. Men,men .. jag började inte med samma situation som de flesta LCHF:are som åt en massa kollisar, jag åt i princip inga. Det kan nu vara så att min kropp "moffar" i sig allt jag äter och typ skriker "Jippieee... äntligen får jag mat, det här måste jag spara för snart börjar väl kärringjäven med att svälta mig igen". Den här kärringjäveln ska inte svälta igen!!!!
Jag läser allt som alla skriver men måste ta det med en stooooor nypa salt .. vissa svar är nämligen väldigt olika.
Jag funderar också på att köpa en bok skriven av en norrman som tappat en jävla massa vikt, Skaldeman och boken heter GI Noll.. vi får se vad alla på "forumet" säger om den!
Trotts att jag blivit tjockare av LCHF så ger jag inte upp ! Jag tänker fan klara det här.
BY THE WAY .. JAG ÄR LÄSK FRI ..ELLER RÄTTARE SAGT LIGHT-PRODUKTER FRI...jag har aldrig varit det ..never ever ... jobbigt som fan är det, abstinens får jag till och med, men det tyder väl bara på hur dåligt det egentligen är för kroppen :( ...saknar min julmust-ligt och min vän ZERO .. men men .... ätardagen vill jag inte ens tänka på ...usch!!!
Nu ska jag gå och se vad galningarna på forumet svarat mig :)
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar