torsdag 12 januari 2012

Ny blogg-design!

Hello!

Ikväll har jag haft besök ifrån min dear sister och hennes pojkvän. När jag ser dem tillsammans så blir jag alldeles mushy i hjärtat, så söta är de. Inte bara det, de är även otroligt smarta och snälla! Ikväll fick jag feedback på min blogg, min syster tyckte att den var väldigt oläslig p.g.a. alla färger och bakgrunden, jag höll med till 100%.
Eftersom att de båda är en blandning av marketing/datanördar så passade jag på att utnyttja deras expertis ikväll till att göra min lilla blogg snyggare och jag är mycket nöjd med resultatet.

Vad tycker ni? Ser den bättre ut nu? Feedback tack!!

Passar på att lägga upp en bild på mina fina tur-tur duvor.


True love <3

1 kommentar:

  1. Jag tycker den ser fantastisk ut!...Keep Up The Good Work!

    SvaraRadera