lördag 14 januari 2012

Sova & Vampire diaries

Påsen med mina inspirations-tidningar ligger kvar på golvet, de får vänta tills efter helgen helt enkelt. Imorse hade jag gjort upp en plan för vad jag skulle göra idag, den gick ut på att läsa någon tidning och skriva något bra innan mamma kom, att titta på film med mamma, få hjälp att duscha av mamma och byta förband på mitt skavsår på operationssåret.Planen gick sådär ...
När mamma kom så stekte hon en bit entrecote till mig, sen kollade vi på "Project runway" och somnade.
När jag vaknade var klockan 21.00 och mamma låg fortfarande oh sov. Jag hade inte hjärta att väcka henne på direkten, stackaren kommer hem till mig varje dag efter jobbet och hjälper mig. Att hon lider av fibromyalgi gör inte saken bättre alls, men hon klagar inte och hon är världens bästa mamma.Efter att pappa kom och hämtade henne så bytte jag lite förband och  fortsatte med mitt "Vampire diaries" Marato.
Min man kom alldeles nyss hem och eftersom att jag är utvilad och han är nattmänniska så ska vi se någon utav de bra filmerna som syrrans kille kom med igår.

BT´W.. jag  har i princip inte alls skrivit om hur jag äter i dagsläget, återkommer om det senare.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar