söndag 19 februari 2012

En sockerbakis WIFEZILLA!!!!

Helvetesjävlaskit vilket sugigt humör jag var på imorse!!!!

Jag åt som jag tidigare nämnt lite sötsaker igår för första gången på 3 månader och kunde inte somna förens kl.05.00 imorse, hade så sjukt mycket energi att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Imorse blev ett antiklimax!!!
Jag vaknade astrött, med huvudvärk och det värsta morgonhumör jag haft på länge.Vi, jag och min man alltså, sitter och kollar på något brittiskt program om lyxlägenheter varpå han börjar snacka om hur han hellre skulle lägga pengar på ett hus med en nice tomt någonstans utanför stan.
Jag får värsta flippen (?!) och börjar bråka om att jag minsann inte vill bo i något jävla hus ute i bushen, att hus är kalla, att jag kommer att få åka ännu längre till jobbet, stan osv.. helt hysterisk blev jag helt enkelt. Det ironiska med hela situationen är att jag egentligen håller med honom!!!
När vi skaffar barn så vill jag att de ska växa upp i ett villaområde med en stor tomt där de kan leka och vi kan grilla osv..
 Men just imorse förvandlades jag till "Wifezilla" och det beror helt enkelt på att jag var bakis efter att ha käkat socker kvällen innan.. heeeelt övertygad om att det måsta vara så...om inte .... Usch ... då blir nästan lite rädd för mig själv ibland!
Jag antar att jag såg ut påtungefär såhär imorse..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar