söndag 26 februari 2012

Mysig helg!

Jag säger det inte ofta, men jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Jag skulle kunna ligga hemma och göra "nada", skylla på foten och säga " Jag är ju faktiskt handikappad" men jag försöker att ta mig till gymmet och göra så gott jag kan.
Innan jag opererade foten så tappade jag lite lusten att träna, min kropp var helt pajjad av alla olika dieter och orkade nog inte mer. Nu äter jag riktigt bra, har nog aldrig ätit såhär bra i mitt liv och jag mår väldigt bra.
Jag började jobba hemifrån förra veckan, har världens bästa jobb och arbetsgivare och längtar verkligen till kontoret.
Helgen har varit riktigt mysig och "produktiv" ,, ett annat ord för "vi har slösat pengar" , min man mer än jag faktiskt vilket är helt sjukt.
Igår åkte vi till Barkaby och IKEA och idag shoppade vi lite på IGOR sport och Länna, ska lägga upp lite bilder på vad jag köpt.

Maten som jag mår så bra av är  proteinrik, långsamma carbs och så lite fett som möjligt och eftersom jag börjat laga lite mat själv så kommer jag även att lägga upp lite bilder.

Nu ska denna mysiga helg avslutas med lite hembakt pizza och choklad .. men bara idag :)

Kolla in Casall toppen jag köpte på REA, den här färgen kommer nog att vara väldigt poulär i min garderob till vår/sommar:

1 kommentar:

  1. Låter som en lyckad helg. :-)
    Saknar dig vännen. Ses snart.
    Kram Peter

    SvaraRadera