tisdag 28 februari 2012

FULA träningstoppar ..vs Snygga ...

Jag är väldigt medveten om att jag skriver extremt lite om träning,dieter osv just nu, men jag har lixon inget att skriva om.
Saker som jag irriterar mig på är dock något jag alltid kan skriva om!
Idag irriterar jag mig lite extra på fula och osmickrande träningstoppar, jag tänkte med bilder illustrera samt kommentera varför dessa linnen är så horrifika!!!!

Jag hittade ganska lägligt det här kollaget som innehåller i princip alla modeller som jag hatar.





1:a topppen till vänster, färgen är fin men de korta armarna visar inga axlar och kapar dessutom av halva biceps, vi ringningen är inte tillräckligt djup för att ens vara smickrande för stora bröst, de som har små ska nog inte ens snegla på den här tröjan.

2:a toppen till höger, helt ok färg och urringning, ryggen är dock helt täckt och om man skulle råka ha lite underarmsfett så framhävs det bajifrån eftersom att kanten på linnet kommer att skära in precic där.

3:e toppen till vänster. Vaddå midja? en sån kan man glömma med den här toppen som är helt rak, bröst eller midja framhävs inte alls, ryggen är helt täckt och... den är ful helt enkelt.

4:e toppen till höger, säger samma om den som den 1:a , om ärmarna var kortara och väldigt tighta kaske.. annars är den en ful och formlös tischa!!

Bilden i mitten är ok, så klär jag mig när jag vill svettas och kör cardio!


Här kommer lite bilder på toppar som jag tycker är snygga:

Boxningsskärning Is the shit!Det bästa men den här topparna är att de är så pass öppna fram att bröstmusklerna syns, hela axlarna är bara, armarna är bara och hela ryggen syns. Den här toppen är smickrande om man råkar ha lite fläsk på överkroppen, visst visar man allt, men det skär inte in någonstans och framhäver fläsket. Midjan syns och längden påtoppen är bra, den kommer med andra ord inte att åka upp så att magen hoppar fram när ni kör Step eller springer.
Jag gillar att ha såna här toppar utan något under, men jag har sillisar så den sitter rätt bra. För er som inte har det så kan det vara nice före era puppies om ni har någon som får dem att sitta på plats under.



Här kommrt lite tips på bra tränings BH:ar

Desssa är ifrån Casall och håller både stora och små puppies på plats. väldigt bra stöd med andra ord.


Jag vet inte riktigt om den här kommer att hålla era puppies på plats, men håll med om att den är skitnsnygg!!!!!


Mina favoritmärken är Nike och Casall, med det sagt så betyder det inte alls att det inte finns andra märken som är bra.

Jag är konstant ute efter toppar och linnen med boxningsskärning för bra pris och jag skulle bli jätteglad om ni kunde tipsa mig om vart jag kan hitta dem!

skriv gärna i bloggen eller maila bilder till :

shapetfu@gmail.com

Om ni mailar så kommer jag att lägga upp bilden och länka till er blogg.

Nu ska jag laga lite mat... seeyaaaaaaaaaaa!


2 kommentarer:

  1. Bra med tips ! Jag gillar detn gröna toppen - skitsnygg.
    För oss som har naturliga och lite större - slappa gammla puppies så måste jag få rekomendera världens bästa bh ar och annat !!! Super kvalle dessutom!
    http://hogengard.jetshop.se/
    Lovar att dom är värda sina pengar .

    SvaraRadera
  2. Jag tackar DIG & resten av mina läsare för att ni läser min blogg <3!

    Läs inlägget nedan för att veta hur mycket jag uppskattar det :)! Gilla mig gärna på Facebook & dela med dina kompisar <3!

    -->http://abps.myshowroom.se/5000-unika-besokare/#comment <--

    SvaraRadera