torsdag 31 maj 2012

59,2 kg

Med tanke på att jag varit sjuk, inte tränat och ätit lite extra frukt så är jag nöjd med min vikt. Ikväll är det grillfest på jobbet och jag har inga problem med att hålla mig borta ifrån kolhydraterna som kommer att servera, men det kan hända att jag åker dit lite på någon god fet sås... Ellervnej det kommer jag inte!!!! Vi säger så :-)
Just nu sitter jag på T-banan och mår lite smått illa av min egna parfym, inte för att den luktar illa, men jag klarar inte lukter på morgonen och NEJ, jag är inte gravid! Jag har bara lite lågt blodsocker på morgonen eftersom stt jag äter mitt sista "mål" vid 20.00.

Jag är dessutom lite sen eftersom att jag hade problem med att hitta byxor imorse. Just nu befinner jag mig i ett mellanläge med vikten, "fetto byxorna" är för stora och "smal byxorna" är fortfrarande för små! Jag kan endast ha flared byxor eftersom att mina vader är olika stora efter operationen och jag kan bara ha MBT skor och Converse, jag ser inte klok ut om jag har stuprör eller tights til dem!

Oh well .. Det va allt för nu! Have a nice day :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar