måndag 28 maj 2012

Jo-jo bloggare!

Hej!

vill första börja med att skriva TACK! till er som fortfarande mailar frågor trotts att ja varit såå dålig på att uppdatera min blogg, TAC TACK TACK!

Jag måste nog acceptera att jag är nåot av en jo-jo bloggare. Jag funderade ärligt på att starta en ny blogg, en blogg som bara skulle vara för mig där jag kunde skriva av mig, en s.k. "dagbok på nätet". Klart jag kan skriva en massa strunt på den här bloggen också men det känns fel, den här bloggen ska ju vara ett slags forum för er som behöver hjälp och motivation med er träning och kost, inte en egocentrisk "tycksyndommigochminaproblen" sida. Well... man får vara realistisk! Shapethefuckup ska vara en uppmaning till er att skärpa till er men också till mig själv..så .. ni får bara beredda på att den här bloggen kommer att innehålla råd/tips men även dagbok när jag känner att jag behöver skriva av mig!

Idag blir det ingen träning, inte imorrn heller p.g.a. hals och bihålor, men lite middag blir det i alla fall, 70g rostbiff, lite delikatess tomatupré och sallad med vinäger .. yummie! ;)





Å å Å Å Å Å .... har en kollega på jobbet Lillemor Simonsson, hon skriver en jättebra och rolig blogg, besök henne gärna på http://lillemorsimonsson.blogg.se/?tmp=27185505.

1 kommentar: