tisdag 29 maj 2012

En magjusk och den andra halsont+bihålor..

Hemma är vi sjuka, jag är förhoppningsvist snart frisk, men mannen blev magsjuk inatt, stackare, han blir sjuk högst 1 gång om året och då blir han riktigt ynklig :(

Vänta lite .. måste värma på kaffet :)

Ah, nu är jag tillbaka! Var tvungen att värma på kaffet igen efter frukosten. Min frukost består utav en fryst proteindrink som jag shake:ar kvällen innan och stoppar in i frysen, sen käkar jag den till frukost och startar oftast igång morgonen med ett litet brainfreeze..

När jag "deffar" så kör jag ett wheyprotein,  scitechs deligtht om jag vill lyxa till det lite, med vatten och sötningsmedel (flytande). Annars brukar jag köra proteinet med yoghurt och frysta bär kvällen innan, då blir det mer som frozen yoghurt dagen efter.

Det är är även ett bra kvällsmåls tips, det blir som att äta middag+efterrätt i ett och tro mig, köper man ett bra protein så längtar man efter det hela dagen:) ... eller så är det bara jag :-S

Aaaanyway .. vågen visade 59,7 imorse ... i söndags var det 59,1 så ja e lute besviken, men å andra sidan så har jag inte tränat p.ga. sjukdom och ätit lite extra frukt hemma.. och det påverkarju .. men jag har haft liteprogress de senaste veckorna iaf ,,,



Målet är 53 kg och jag har ca 2 månader kvar, kommer jag att klara det????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar