måndag 25 juni 2012

Fu€&@@ing shit!!!!

Allt började superbra imorse!
Cyklade 40 min utan att få blodsockerfall och humöret påverkades inte alls av pissvädret ute, allt var lungt.
Klev på bussen med handväskan, träningsväskan och min påse inehållandes inlagda paprikor, gurkor. Och mina äggvitor.
Sen börjar det gå utför.....
Bussen vägrar, trotts spöregn, att stanna utanför t-banan i Farsta utan stannar istället så långt som möjligt ifrån ingången så att det inte går att unvika alls att bli dyngblöt. Jag blir irriterar och plockar snabbt ihop mina saker för att springa till stationen. På väg in stoppar en kvinna mig och frågar om jag glömde min påse på bussrn? Tack! Säger jag och beger mig genast mit bussen för att hämta påsen. Bussrn står parkerad och tom! När hag frågar vart hag kan hitta chauffören, som jag vet sitter inne på ett rum i stationen, så får jag till svar att jag ska ringa SL kubdservice (?!!!). Jag försöker snällt be chauffören(första bästa som jag träffade) att gå in i deras rum och fråga om någon hittat min påse och får även där till svar :
- Do ringa kondsirvis.
Fa ta dem! Jag vet att det finns regler men där jag jobbar gör vi ALLT för att hjälpa våra kunder och de kundeLÄTY ha hjälpt mig.
Nu är jag basically utan frulle :-(
Fuck! Får väl käka tonfisk till frukost.
Oh well! Nya tag??
Yes:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar