tisdag 5 juni 2012

Gårdagens och dagens...

Vikt imorse : 59,5
I'm back on track.. Men det är fortfarande inte bra!
Nu är det dubbla träningspass som gäller så gott det går.
Igår blev det intervall trampmaskin i 45min på lunchen och på kvällen blev det bröst,triceps och biceps + intervall trampmaskin 45 min.
Frukost: fryst proteindrink med jordgubbar(4-5st)
Lunch: 90g tonfisk (i vatten) med några snacksgurkor och några minimorrötter.
Mellis: några minimorrötter
Mellis 2: 1 äpple
Innan träning: 1 nektarin

Solade även solarium 28min, ganska bra om man vill bli av med lite vätska i kroppen, sen blir man ju brun och fin också :-)

Innan jag gick och la mig käkade jag lite gurka med vegeta ( serbisk aromat) and that's about it!

Idag 900g lättare.. En hel del av det ör vatten, men who cares??

And BTW när hav äter så som jag gör så mår JAG bra, är inte svimfärdig, känner mig inte dum i huvudet, irriterad, arg, hungrig... Men det är bara JAG som sagt :-p

Nu är jag på väg till jobbet... Lääängtar efter min proteindrink :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar