tisdag 12 mars 2013

Sakta men säkert..

Hello!

Igår vägde jag 70kg, idag väger jag 69,1 kg... Med tanke på att jag inte gjort en dunderdrastisk ändring och inte rört på mig alla, så är det helt ok.

Jag längtar till gymmet.. Det har jag inte gjort på ett tag nu. Innan jag blev sjukskriven så var jag så trött..
Reste väldigt mycket i jobbet och kände mig väldigt pressad. Jag är en person som hatar att misslyckas, vill alltid vara på topp! Tror att jag lider av något slags duktighetskomplex ..
Det är inte så att jag tycker att jag är bättre än någon annan, men jag är ett kontrollfreak på jobbet. Som tur är så har jag många väldigt fina kollegor och en bra chef och jag har tur att de har tålamod med mig.
Jag vill bli av med mitt duktighetskomplex, jag vill inte få ett nervöst sammanbrott varje gång jag gör något fel och därför tänker jag skaffa lite hjälp. Så fort jag blir bättre så tänker jag prova lite

KBT. Jag har aldrig tetstat med jag har förstått att det är bra. Jag hoppas att det ska hjälpa mig lite på traven men är införstådd med att jag måste sköta de tyngsta jobbet själv.

Är det någon av er som har testat KBT?? Dela gärna med er av era erfarenheter :-)
Nu ska jag gå och fixa lite lunch .. Återkommer med lite bilder senare ;-!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar