fredag 29 mars 2013

Sökord, sidvisningar och Pretty little liars..

Hello!

Sitter och kollar statistik och läsarantal på bloggen och känner mig lite smått förvirrad :-/

Försöker fatta det här med "sidvsningar" och "sökord" ??!

Enligt min statistik så har jag ca 85-100 sidvisningar per dag, betyder det att så många personer läser min blogg??

Mina mest populära sökord är konstant "pilatesboll" "lchf" och "ätardag" , är det vad jag bör skriva om??

Jag frågar er på allvar fakiskt och blir jätteglad om någon an svara mig, kommentera eller maila gärna till :
Shapetfu@gmail.com


Annars har ag spenderat hela dagen med att kolla på en serie som heter "Pretty little liars" och jag är ganska hooked!

Serien är som en "Desperate housewives" meets "Gossip girl" fast mindre komiskt och mer thriller och mysterier .. Me like!





Nu ska jag föna till mitt hår lite! Längtar tills imorrn då jag ska hälsa på min bästis Vikorija ❤

Glöm inte att hjälpa mig nu ok???

Kraaaaaam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar