onsdag 27 mars 2013

Middag på 15min i väntan på Honey Boo Boo child

Hej på er!

Sitter precis och njuter av min 15min middag, jag vet att jag tjatar om mina "röror" men fyfan vad gott det är!!

Istället för att slänga i sig första bästa skräpmat hemma så är det bara att hacka och blanda lite och sen är det klart!

Här sitter jag alltså och avnjuter min enkla middag i väntan på att " Honey boo boo child" ska börja på TLC. Har hört väldigt mycket om den lilla Redneck skönhetsdrottningen och ser fram emot att höra henne säga fraser som "You better redneckognize" och " holla' fo' a dolla'" .. Återkommet med vad jag tycker, men jag misstänker att jag kommer älska henne.

Jusst det! Jag ska ha bloppis snart, har en massa fina saker som är knappt använda och som jag kommer att sälja billigt!

Håll utkik!

See you later!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar