onsdag 27 mars 2013

We all die..

" We all die.
The goal Is not to live forever,
The goal is to create something that vill"

Hur ändrar man sin personlighet? Hur bryter man mönster som man följt sen man var liten? Hur blir man en bättre människa?

JAG kan tyvärr inte svara på någon utav de här frågorna, kan ni?

Det är är också dem som gör att jag inte kan sova. De ligger och ruvar under dagen för att sedan kläckas precis innan jag ska sluta mina ögonlock och påbörja mina sweet dreams...

Jag vill verkligen bli en bättre och starkare människa med integritet och benhårda principer. Jag orkar inte vara rädd och till lags längre, såna människor är tråkiga!
Ingen lyssnar på dem och ingen respekterar dem!

När jag dör vill jag ha lämnat något slags intryck.

Hur gör jag? Vart börjar jag?

Any suggestions?

Antagligen inte ... Ni suger på att lämna kommentarer :-p




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar