onsdag 6 november 2013

I've been A baad girl....

Oh shut up, It's not what you think! Sysslar inte med sånt just nu :-/

Jag flydde det fängelse som är min lägenhet idag.. Helt själv! Detta är högst förbjudet just nu på grund av min total lack of balance, men jag tog med mig kryckorna och tog risken.

Jag gick inge långt ok! Jag behövde posta brev till F-kassa,Jobbet och Försäkring, hämta medicin OCH jag va sugen på läkerol, äter inget sött just nu.

En promenad runt metropolen Trångsund C brukar vanligtvist ta max 10 ink. Ärenden, idag tog det 40 min. Jag höll på att ramla ca 5 gånger och fick sätta mig överallt.

Kanske inge min bästa idè, men det var värt lite frisk luft. Jag tror dock inte att jag kommer att göra om det anytime soon. Nu dunkar foten och jag mår lite illa :-/

Jag har inte haft världens bästa natt och min "lilla" promenad gjorde mig helt ärligt väldigt utmattad. Nu ska jag lägga mig och kolla lite Homeland, grymt bra serie! 

Ikväll återkommer jag met mitt klatschema just nu, fick en fråga per mail och några meddelanden på Facebook om vad jag äter just nu och självklart delar jag mes mig.

Men first thins first #fuckpain .... By taking your meds ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar