fredag 15 november 2013

This Fridays Is dedicated to all you strong women

,En dag som denna längtar jag lite extra till jobbet. På fredagar är det alltid en speciell stämmning på jobbet, alla är glada och pigga eftersom de vet att de får supa skallen av sig  på kvällen och sova ut dagen efter.

Jag dricker väldigt sällan och ser fram emot andra saker. Nevertheless , fredag är mysig när man har ett liv.

Just nu har jag inget liv, eller mitt liv är rättare sagt mindre intressant just nu så jag nöjer mig med att drömma mig bort istället.

Jag längtar så otroligt mycket efter att bli stark. Är innerligt trött på att vara svag och mesig, att vara hadikappad.

Jag har haft som motto #skinnywifehappylife .. Det stämmer inte. Skinny wife = hungrig wife = very very unhappy life för både husband och wife.

#strongwifehappylife on the other hand makes both happy husband, happy wife och happy life! 

Jag inspireras av starka kvinnor, de för mig de vackraste.

Här är några jag följer på instagram som inspirerar mig dagligen

Den första känner ni säkert till, Sveriges egna Sarah Bäckman. Det jag kan säga om henne är att förutom att vara en inspiration pga hennes fysiska styrka så är hon en otroligt trevlig och ödmjuk söt tjej :-) 

Annars kan jag rekommendera @fit_bossgirla på Instagram.




















Har ni någon som inspirerar er? Eller något? Dela gärna med er! 

Kommentera som "Anonym" om ni inte har ett google konto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar