torsdag 20 januari 2011

Angående Annonserna i Bloggen!

Hej!

Jag ber er att ta alla dessa annonser med en nypa salt, låt er inte luras av dem! Nu kanske Google väljer att avsluta sitt "annonssamarbete" med mig men det skiter jag i! Hoppas att jag inte blir stämd eller något! Annonserna är till för att klickas på, så ska jag tydligen "tjäna pengar" inte för att jag tror att jag kommer det. Alla annonser är säker inte dåliga och många av de tillskott som de erbjuder kan hjälpa er med motivationen, men de kommer inte att mirakulöst göra så att era kilon försvinner och muskler växer, det kan ni endast göra själva!

Klicka,klicka inte .. gör som ni vill ... just don´t be stupid, ok?????

/Anna

4 kommentarer:

  1. Hej!Jag är en kille på 13 år och undrar vad du äter innan träning? Och undrar även om du har något bra förslag på mellanmål?
    //Robin

    SvaraRadera
  2. Hej Robin!
    Jag hjälper dig mer än gärna, men vad är ditt mål? Jag håller just nu på med en ketosdiet för att bränna fett, har du samma mål? Återkommer gärna med lite mer information om dina mål så ska jag hjälpa dig!

    /Anna

    SvaraRadera
  3. Bränna fett är det jag vill göra och sedan byta till en annan kost till att bygga muskler. Men låt oss hålla oss till fettförbräningen. Tränar minst 7 gånger i veckan men är inte väl tränad alls. Nu vill jag lägga upp en plan på Ca 6månader och skulle vara bra och få litte hjälp med det. Mina mål är väl igentligen att vara nöjd med mig själv. Men tappa 5-8kilo ca och sedan börja bygga muskler.
    //Robin

    SvaraRadera
  4. kan du tex lägga ut vad du äter en vanlig dag och vad du äter innan träningarna för har läst lite om ketodieten och verkar som många dricker proteindrink innan träningar. Skulle uppskattas starkt
    //Robin

    SvaraRadera