söndag 23 januari 2011

Över 1000 besök...

Hej!

Jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna men jag har inte gett upp, tvärt om, jag blir mer motiverad att skriva than ever när jag ser att jag har haft mer än 1000 besök på de 2 veckorna jag bloggat. Jag planerar hela tiden vad jag ska skriva om men jag behöver även er hjälp. Jag vill skriva om saker som intresserar er och därför ber jag er att ställa frågor till mig.

Jag kommer denna vecka att börja med en träningsdagbok. Dagboken kommer att beskriva mina träningspass väldigt detaljerat och kommer även att vara ganska personlig. Jag kommer inte att skriva vad jag har haft på mig osv. för det är inte vad min blogg handlar om.

Kom igen, det tar 2 min att ställa en fråga och jag vet att ni har dem :)

Nu ska jag få i mig en kycklingfilé och gå och lägga mig.

Vi hörs imorr....

Ojj... förlåt ..TACK för att ni läser .. det känns verkligen jätteroligt .. lämna gärna er blog adress så att jag kan gå in och kika hos er också.

2 kommentarer:

  1. Hej Anna.
    Jag som är nattarbetare undrar hur du tycker man ska lägga upp sina måltider.
    Just nu äter jag frukost runt kl 15 och middag kl 22.
    That´s it. Visst slinker det ner en frukt eller två ;)
    Sjukt bra blogg btw

    SvaraRadera
  2. Se svar i mitt senaste inlägg :)

    SvaraRadera