tisdag 25 januari 2011

Träningsdagbok

CARDIO

Idag är det Cardio dag , alltså kondition, och jag kände för att träna hemma på min cykel istället för att gå till gymmet. Det blev 60 min intervallträning, alltså 3 min lungt, 3 min tyngre, 2 min tungt osv .. medans kollade jag på The Mentalist och den sexiga Patrik Jane, visst e han snygg?
Efter det la jag mig ner på govet (måste köpa yoga matta) och körde crunches 3 set x 20 st och Benlyft 3set x 20 st.
Nu sitter jag och tittar på "sommar i sverige" och vet inte om jag ska skratta eller gråta ... haha ...herregud..

Jag vet att en del av er har ställt frågor till mig som jag inte svarat på, sorry, jag dubbelbloggar just nu, dvs jag översätter min mans blogg www.musculus.blogg.se eftersom att han inte pratar svenska och försöka samtidigt att forska i roliga och nyttiga ämnen att skriva om. Svaren kommer, jag lovar och nästa inlägg kommer att handla om Atkins Metoden.

Men så här innan läggdags så tänkte jag att vi skulle leka lite. Nedan ser ni ett bild på ett föremål som är väldigt bra att ha hemma, men VARFÖR är det bra att ha?

a) Som klädhängare/torkare
b) Som motionsredskap
c) dammsamlare





Jag hoppas VERKLIGEN att ni vet svaret! Annars frågar ni mig! :)

2 kommentarer:

  1. Vi har en sån, fast lite mer modern och den är typ varken eller, eller jo.. Jag använder den ibland, typ då jag kollar på tv, så kan jag sätta mig och cykla. :)
    Men det är typ då jag har tråkigt och känner för att röra på mig. :)
    Jag och min pappa går efter LCHF eller typ GI, men vi vet typ inte skillnaden, skulle du kunna förklara den, min pappa och jag är som ''tjockisarna'' i våran familj och ska börja träna (iaf jag) och äta bättre och nyttigare! (Det går bättre gör mig än min far)
    Men ändå! :)

    Tack på förhand! / Jennifer

    SvaraRadera
  2. Se svaret i det senaste inlägget :)

    SvaraRadera