fredag 25 februari 2011

Att träna hemma - Pilatesbollen

Waz uup?
Long time no write! Jag har varit, och är fortfarande lite sjuk, men det är egentligen ingen ursäkt! Jag måste dela med mig av en hemlighet till er, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det ... Åh vad svårt ...ok så här är det:
JAG DUBBELBLOGGAR!
haha .. alltså jag skriver min egna blogg som ni är så underbara och läser ibland och jag översätter min mans blogg http://www.musculus.blogg.se/ . Min man får just nu många frågor om att träna hemma och han skriver svar som bara den .. som jag får översätta. Han är nämligen importerad ifrån Serbia, av mig, och har inte lärt sig att läsa och skriva på Svenska ännu. Resultatet blir att jag får långa texter som är en blandning av serbiska-svenska och engelska som jag ska översätta så att de makes sense. När jag jag är klar med hans blogg så är jag helt jävla tom på egna ideér eftersom jag bara har hans i huvudet, som för övrigt är bra eftersom han tränatBodybuilding i ca 15 år. Han har nyligen skrivit mycket om att träna hemma, eftersom läsare begärt demma så gå gärna in och läs. För en gångs skull så lämnade ett av hans inlägg mig inte tom i skallen utan jag har istället bestämt mig för att jag ska skriva en serie med hemmaträning fast med den gamla hederliga Pilatesbollen. Tillsammas ska vi muskelgrupp för muskelgrupp lära OSS, jepp jag sa OSS, eftersom jag suger på Pilatesboll-träning, hur vi på bästa sätt ska kunna utyttja denna boll som hemma träning,komplement till vår styrketräning,strech och i rehab syfte, vi ska bli Boll experter, är ni med mig????????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar