måndag 28 februari 2011

Dagen efter ....

Dagen efter ätardagen så känner jag mig alltid bakis, seriöst, jag har huvudvärk och är helt seg efter att ha svettats mat hela natten.

Nu sitter jag på min rast på jobbet och skickar lite sms till siimii och bloglovin.. osv ...

Jag tänkte bara säga till alla er som är inne och läser, lägg gärna till mig på FB och bloglovin, om ni vill .. det är redan några som har gjort det men som innan har frågat om det är ok? ni är supergulliga som tar hänsyn men ni ska veta att det är helt OK , jag accepterar alla.. seriöst? har man FB så kan man inte vara privat ..

Aaanyway .. i eftermiddag ska jag ha min kära make som PT och det kan ju gå lite hursomhelst ... jag tänkte börja min träningsvecka med ett benpass med fokus på Framsida lår och lite lättare vikter eftersom jag var sjuk hela förra veckan. Jag återkommer i alla fall med information om hur det gick och vilka övningar jag körde och på vilket SATS.. är nästan helt hundra på att det kommer bli Kocksgatan.

En sak till ... jag har märkt att jag blir mindre och mindre kaffesugen ju längre in på deffen jag kommer och jag har nu upptäckt världens godaste thé, det är ganska syrligt och kräver endast liiite sötningsmedel för att framhäva smaken ...som sagt testa om ni är trötta på kaffe :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar