måndag 7 februari 2011

Träningsdagsbok - Cykel Pulse

Idag tränade vi på SATS Stureplan .. måste säga att jag var lite smått skeptisk, har bara tränat tränat där en gång för 4-5 år sedan och jag kom ihåg det som ganska mörkt och stelt. Men,men så fel jag hade! Det var inte stelt, inte mörkt och Cykel pulse passet var superbra. Instruktören fokuserade mycket på intervallträning och musiken var helt ok!

Nu sitter jag och kollar på Svenska Hollywood fruar i NewYork ..eller nåt ... ett perfekt program att somna till .. totalt ointressant och IQ- befriat.

Imorgon kommer jag att fortsätta med att skriva om The Zone Dieten och så ska jag forka lite om Kosttillskott samt dela med mig av de jag använt.

Självklart ska jag försöka att hinna svara på era frågor också!

Nu så ...Äggen är kokta, fisken är tinad och träningsväskan är packad!


Go´natt på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar