torsdag 10 februari 2011

USE ME GODDAMMIT!!!!!

Igår tränade jag faktiskt inte. Iställer hälsade jag på min kusin-son och spelade City-ville och skrattade en massa med honom. Ibland vilar t.o.m "gymskadade" människor som jag, men det var inte endast p.g.a att jag var trött, trött är jag varje dag, jag ville ge mina muskler lite tid att återhämta sig och i eftermiddag ska jag köra hårt igen.

På senaste tiden så har jag varit inne och kikat lite på olika bloggar, mest de som handlar om träning men också lite andra. Jag tycker at det är otroligt kul och inspirerande att läsa om alla som kämpr så hårt med sin kropp och som vill dela med sig av sina erfarenheter och kunskap till andra. Jag försöker att alltid lämna en uppmuntrande kommentar till bloggarna och jag har märkt att jag nästan samma dag får en tillbaka.

Jag skulle väldigt gärna vilja att ni som kikar in och läser min blogg lämnar lite mer kommentarer, delar med er av era erfarenheter eller ställer frågor. Ge mig feed back, är jag bra ? är jag dålig? vad kan bli bättre?
Tänk på att en Personlig tränare eller kostrådgivare kostar flera tusen kronor, av mig får ni svar på era frågor gratis.
USE ME GODDAMMIT!!! :)


2 kommentarer:

  1. vad tycker du om dessies låt?
    inte hört den?
    tryck på länken för att lyssna :)
    http://kjjohansson.blogg.se/2011/february/dessies-lat-vad-tycker-du-om-den.html#comment

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag trillade just hit för första gången (via twilightmoms.com) så jag har inte hunnit läsa så mycket. Men tänkte att jag kunde passa på och fråga ändå ;) Har du några bra tips på hur man får ett tight ass?
    Nu ska jag läsa vidare :)

    SvaraRadera