fredag 4 mars 2011

Träning

Så var det fredag igen! På jobbet har vi fredagsfika varje vecka, det blir ofta väldigt sött och carboliscious, medans kollegorna diskuterar fredagsmys så tänker jag istället på om jag ska börja min träning med latsdrag eller marklyft. I början försökte jag passa in genom att skippa träning på fredagar och äta både fredagsfrukost och fredagsfika, sen blev det det eftermiddags fika.. Sen räckte inte det utan jag ville även passa in genom att äta lunch ute på dagarna och dissade alltmer mina nyttiga och hemlagade matlådor, istället bärvidd det fet thaimat och pasta, när jag kom tillbaka från lunchen så tog alla en frukt, ja me, på eftermiddagen så var alla sötsugna, då blev jag också det.. Efter jobbet var det AW.. Ååå tänkte jag det här kan jag väl inte missa?? Tänk om alla börjar tycka att jag är tråkig? Med AW följer middag ute, istället för den goda biffen hemma som är färsk så åt jag någon crappy ceasar sallad och drack en fet latte till. Hur gick jag upp i vikt från 58kg till 78kg? Jag tror att vi redan har svaret. Det roliga är att jag inte njöt av maten en enda sekund! Jag gjorde det endast för att vara "normal" .. Nu har det gått 1 år sedan jag bestämde mig för att blu mitt onormala self igen, nu har jag matlådor med mig varje dag, nu dissar jag fika efter jobbet och AW, nu sitter jag och äter torsk med äggvitor till fredagsmyset , i dagsläget 20kg
lättarealla tycket att jag är knäpp varpå jag svarar :
- tack så mycket :-)
Vem fan vill vara mainstream ?????


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:SATS Farsta

3 kommentarer: