fredag 8 april 2011

Freaky Friday!

Kommer n i ihåg att jag imorse skrev att jag var äckligt positiv? HA! Jag fick verkligen ogen för det, väsrta snedtändningen, jätteneggo blev jag!

Jag kom till gymmet, jättepositiv, körde världens bästa intervallpass i 40 min, sminkade mig lite extra fint (lite eyeliner, det är extra för mig) och kom till jobbet. När jag sedan insåg att jag har hela 8h framför mig innan det blir helg ...inte lika positiv ..jävligt låg faktsikt.... men men .. jag verkar vara lite upp och ner idag för nu mår jag superbra igen =)
Man kan tro att jag hatar mitt jobb, men så är det fakstiskt lite! Den här veckan är bara extra stressig och jag dietar juuu .. så det tar på krafterna! Dessutom gör alla mina nya kosttilskott  (Spec. Lipo 6) mig lite ko-ko .. vilket är bra .. ett tecken på att det är good shit!
Ett till tecken är att jag imorse, trött, jävlig och på tom mage sprang intervaller i 40 min! Det kändes som om jag flög fram på löpbandet!

Ikväll ska jag köra lite mer kondition hemma, städa garderoben lite och ... NADA MAS!

PUSS!



2 kommentarer:

  1. Jag har biopolär ( mano depressiv ) :)

    SvaraRadera
  2. Hej Louise!
    Jag tar genast bort rubriken och ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag uttryckte mig så klantigt. Jag hoppas att du inte tog alltför illa upp!
    Mvh
    Anna

    SvaraRadera