tisdag 12 april 2011

Svar till Jonas

Tjena hej Anna
Jag skrev till dig på FB men såg nu ett inlägg att du inte läser alla mail där inne så jag gör ett försök igen :)
Jag har precis börjat blogga och kollar runt lite för inspiration och har inte hittat mycket som är intressant förutom din... jag gillar det du skrev om mellanmål och receptet på risgryns gröt och scones... nu undrar jag om det är ok om jag lånar av den och skruvar om det lite! Jag skriver en matblogg som jag kallar "nyttigt skit och annat gott skit" och jag samlar 20 års erfarenhet som byggare och över 10års erfarenhet som kock i flera olika länder.. kolla gärna in den jag skriver om lätt lagade rätter med kalorierna inräknade!
MVH
Jonas

Hej Jonas!

Jag ber om ursäkt för mitt sena svar, självklart får du använda dig av och göra om mina recept, det ska bli riktigt spännande att gå in på din blogg och läsa dina också.
Visst blir man duktig på att experimentera med "tråkig" mat när man måste äta den? hehe .. plötsligt har inget annan någonsin smakat godare :)

1 kommentar:

  1. Anna!!

    Tack för dit svar och roligt att det är okey att jag lånar lite tips från dig!
    ja visst är det roligt att laga god mat som normalt är tråkig!

    Jag har alltid expertminerat och lekt med mat men det är först nu som jag skriver ner dom och har som mitt första mål att laga och skriva ner 100recept innan jag repeterar mig och det lär inte bli så svårt! :)
    Man lever lite i två världar! På jobb där allt ska smaka gott och vara komplicerat med grädde och smör till hemma när allt ska vara sunt, okomplicerat och bra för kropp och själ!

    Lämna gärna en kråka eller två när du smyger in på sidan... vore kul att höra vad en annan träningsfreak tycker!

    SvaraRadera