måndag 27 juni 2011

Träning på annan ort ..

Jaha gott folk! Jag har inte skrivit så mycket på sistone.. har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om eftersom det inte riktigt har hänt något nytt i mitt liv, vill lixom inte tråka ut er med alldagliga saker som typ "idag köpte jag ett hårspämme" "idag körde jag cardio på gymmett igen" bla bla...

Nu har jag i alla fall  lite nyheter! Först och främst så var jag i Göteborg förra veckan. Jag bodde på Scandic Rubinen, ett riktigt fint och lite " Mouline rouge" inspirerat hotell som befinner sig väldigt centralt på avenyn. Jag gillar götet, eller det lilla jag hann se, vi hade otur med vädret :( Framför allt så gillar jag att scandic rubinen har ett eget gym på högsta våningen som gäster får nyttja helt utan kostnad. Detta gjorde det möjligt för mig att träna på kvällen när vi kom och på morgonen. Gymmet är som sagt pyttelitet med lite fria vikter, typ 2 st multimaskiner, 1 cykel, 1 crosstrainer och 1 löpband. Cykeln var den skönaste jag någonsin cyklat på, mjuk att sitta på och med helt rak sadel. Jag hade självklart med mig egen mat (kycklingfilé) men kunde även äta tapas på Hotell restaurangen samt frukost och lunch dagen efter eftersom att de hade en buffé med mycket bra proteinrika alternativ, den kokta torsken till lunch va super!
Här kommer lite bilder från gymmet på scandic:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar