torsdag 28 juli 2011

Bara 3 dagar kvar ..

Igår kväll tittade min man på mig medans jag stod och vek tvätten .. vilket för övrigt är det enda jag gör hemma, han är nämligen världens bästa hemmafru eller -man fast han jobbar. När man har varit gift i 5 år som vi så tittar man inte direkt så där längtande på varandra som man kanske gjorde i början vilket gjorde att jag kände mig lite konstig och självklart så frågade jag:
- Vad tittar du på?
Han började garva lite lätt och sa:
- Du ser seriöst typ 10 år yngre ut nu när du har gått ner i vikt.
Jag började också skratta och svarade:
- Älskling du kan säga vad du vill till mig nu men mina blodsockernivåer är så pass låga att om du vill ha sex nu så kommer du att känna dig som en jävla nekrofil.
Men han va inte ute efter att ha sex .. utan ville helt enkelt bara ge mig en komplimang .. hmm ..weird. Aaanyway min plan va att hålla ut tills jag väger 50 kg, idag ligger jag på ca 52, men det tycker inte min man / personliga tränare. Han vill att vi på måndag börjar äta "normalt" båda två. Normalt för oss innebär inte Shakemushi och chailatte varje dag .. vilket btw är asnice.. det innebär för mig 100 g protein och ca 150 g kolhydrater per dag .. vääldihgt lite fett. Men han håller på med min "livsstil" och jag återkommer till er om vad jag kommer att käka .. misstänker att det blir mycket roligare läsning än hittils .. "idag har jag ätit 2st morrötter + 1 gurka och 1/3 fisk " hehe
Men nu ska jag äta frukost bestående utav 4 cocktailtomater, 1/3 gurka 4 morrötter och en kopp tukiskt (domaca kafa) kaffe med kanel



See ya later!

1 kommentar:

  1. Ser fram emot tipsen till mig.... om du nu har tidn... annars har jag en annan som kan tänka sig att hjälpa mig.. säg till om du inte kommer att ha möjligheten...
    Camilla

    SvaraRadera