onsdag 27 juli 2011

Kylskåpet på jobbet :)

Jag har märkt ett mönster .. så fort jag skriver om något som är bra att äta eller dricka så hittar jag det dagen efter i jobbkylskpået ..kul att folk läser min blogg, men typ ingen vill erkänna det!! Heeelt ok! det behöver de inte, så länge jag kan hjälpa någon till ett mer hälsosamt liv så är jag nöjd!
Nu har jag precis ätit min 1/3 fisk och nu ska jag ner till SATS Odenplan och köra ett trampmaskinspass på en timme. Jag kör program 3 intervall 15 minuter st .. då får man mest variation. Igår så körde jag brevid en Asiatisk tjej, vi tränar alltid vid samma tid ungefär, efteråt stog jag på vågen när hon frågade mig på lite knackig svenska.
- Hur mycket har du tappat?
24 kg svarade jag... varfpå hon frågade mig igen på engelska?
- Sorry, excuse me I don´t spek swedish very well,how much did you say that you lost?
- Twentyfour kilos ..
- Whaaaata? I thought I heard wrong? Where Is you excessive skin??
Jaaa det kan man fråga sig? För jag har faktiskt inget överskottskinn alls!!! kanske för att jag inte brukade vara fet jämt, jag hade bar en jävligt sugiug period, kanske för att jag tappat vikt under en lång tid KANSKE FÖR ATT JAG TRÄNADE ÄVEN NÄR JAG VAR FET ..JUSST DET!! DET GJORDE JAG! Sorry att jags skriker men jag känner att jag måste. Även nä jag mådde som sämst och satt och tryckte i mig 1/2 kg parrots SK NYTTIGA godis på kvällarna så tränade jag!

BTW ... några av er har efterfrågat bilder .. typ före och efter .. kan hända att jag lägger upp några i helgen, ska nämligen fota min man , men jag måste varna för att jag är väldigt "mjuk" och utan muskler nu .. jag vill hellre ta bilder när jag lagt på mig lite muskelmassa, men vi får se ..

Aaaanyway ... nu sticker jag!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. intrressantare å se utvecklingen än att att bara se en flre och en när du är perfekt.. utan tiden emellan också... förstr om du inte vill det, men skulle vara mer inspirerande.

    SvaraRadera