onsdag 19 oktober 2011

62,7 kg imorse!

Jag har kissat ut 2,3 kg på 3 dagar.

Jag har huvudvärk och misstänker att det är p.g.a. vätskebrist.

Jag har ätit maximalt 800 kcal om dagen och bara kört cardio 1h om dagen. Jag vet att 800 kcal låter lite och det är det om man ska äta allt, men om man äter Protein och sallad så kan man få i sig jäkligt mycket mat med 800 kcal.

Idag har jag ätit:

Frukost
4 st äggvitor
3 skivor Schwarzwald skinka (hade inget annat hemma)
1 matsked minikeso
2 st ättiksgurkor

1-2 kopp kaffe med laktosfri minimjölk.

Lunch
1 st tonfisk (150 g) den med tomat och basilika (supergod)
Sallad : tomat,gurka,1/2 paprika,rödlök och minimorrötter.
1 matsked minike

1 kopp kaffe med laktosfri minimjölk.
Mål innan träning
Rökt flsäkfile (ca 80-100g)
1/2 paprika,gurka,tomat och minimorötter

Efter träning kommer jag att äta:
Sallad & Minikeso

Äter faksikt just nu:



Träning:

Idag ska jag köra bröst och armar + Cardio. Återkommer med mer specifika övningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar