tisdag 17 januari 2012

Gå upp i vikt med " wifeey.blogg.se", Annliz Story :-)

Guess what?

Jag ska hjälpa en av mina äldsta vänninor att gå upp i vikt!

Hittils har jag i princip bara fokuserat på hur man ska gå ner i vikt och hela tiden utgått ifrån mig själv, men nu blir det andra bullar!

Min vän heter Annliz och skriver en mycket bra blogg vid namn www.wifeey.blogg.se. Annliz är en mamma som har diagnosen ADHD och mer än så vill jag inte berätta om hennes blogg eftersom jag väldigt gärna vill att ni själva går in och läser.
Annliz vill gå upp i vikt och har bett mig om hjälp. Det här är väldigt nytt för mig och kommer att bli en utmaning för både mig och henne. Jag har bett om att få hennes mått och vikt  och den informationen kommer jag att få till helgen.

Annliz kommer att bli min lilla Story  och vi kommer att följa hennes resultat på min och hennes blogg. Jag kommer att göra ett " Mat Schema" med exemåel på bra frukost,lunch,middag,mellanmål och snacks alternativ.

Jag hinner tvärr inte lägga upp schemat ikväll men ska absolut försöka tills imorgon.

See ya!

1 kommentar:

  1. Va inne på hennes blogg å jag fattar inte varför hon vill gå upp i vikt?

    SvaraRadera