tisdag 17 januari 2012

Jag känner mig som en zombie och ser ut som The Bride of Frankenstein

Sakta men säkert blir min fot bättre. Idag plockade sköterskan ut 3 stygn, nu är det "bara" 6 kvar.
Foten gör fortfarande ont och allt som jag lovat att jag ska göra, tar längre tid:(

Ibland känns det som jag har en osynlig man hemma som är ute efter att tortera min fot. Han använder sig av olika tortyr redskap och jag vet aldrig vilket han ska välja. Ibland känns det som han tar en hammare och hamrar på olika stället, mest tårna. I andra fall använder han sig av en tändare, den bränner han med på insidan av fotenl, men för det mesta så tar han bara foten med båda händerna och kramar åt så hårt han kan...
Oftast kommer min superhjälte mr Oxycontin och räddar mig och allt är frid och fröjd .. ett tag ..

And so on ... and so on ..

Aaaaaaaaaaaaanyway ...........

En vän till mig behöver hjälp med att gå upp i vikt och jag har lovat henne ett matschema, det lovade jag i förrigår...

Jag känner mig som en zombie och ser ut som the bride of Frankenstein.
Huden är samma färg som mina grå tapeter, ögonbrynen har vuxit igen, ena benent är rakat och andra ser ut som godzillas ben, dessutom är jag är mjuk och sladdrig i hela kroppen.
Svag är jag också, igår kom min vän Bea över med sin 3 månaders, princessan Jasmin är visserligen ganska tung för sin "ålder" men det är forfarande en liten bebis vi pratar om. Jag klarade att hålla henne i ca 10 min i sträck, efter det fick jag kramp i armarna och blev anfådd, jag blir för övrigt anfådd av att kissa!

Men men .. att klaga är en lyx som jag inte tänker tillåta mig i för stora mängder!

 Dags att sätta igång med en " Att gå upp i vikt" meny .. och kanske läsa lite inspirations-tidningar...

Om jag gör det så får jag belöna mig med ett till Vampire diaries avsnitt .. wohho...

Fyfan va mitt liv är patetiskt just nu ... :-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar