fredag 27 januari 2012

Ilska motiverar!!!

Min fot läker så långsamt att jag är övertygad om att jag är det segaste läk-köttet i hela världen :(

Usch! Det är så lätt att tycka synd om sig själv när man har ont och som jag nämt tidigare så tillåter jag mig det i några minuter varje dag, men inte mer!

Nu sitter jag och tittar på Biggest Loser S12, inte lika bra utan Jillian :(
Bob är fortfarande med och de nya tränarna är Ana Kournikova och .. kommer inte ihåg vad han heter.. en muskulös svart kille mes snygga muskler och sjukt vita tänder.

Hon är säkert grymt bra men hennes öst är så sjukt gnällig att jag typ måste "mute-a" henne .. synd ..
Den snygga svarta killen är nog mer erfaren och är väldigt duktig på att växla mellan Mr nice guy och Psycho trainer , så ska det vara!!

Min dröm är att driva ett eget "Biggest loser-ish" camp , tror att jag skulle vara bra på det. Min man (www.musculus.blogg.se) gillar också konceptet,men han vill bara träna med och hjälpa folk som är riktigt motiverade och vill tävla och liknande.

Jag däremot tar gärna er latmaskar som behöver extra pepp och motivation, varför? Därför att jag själv är en latmask som måste bli extra peppad och motiverad...
Förstår ni vilket häärligt äktenskap vi har?

Jag tycker synd om mig själv och han skriker åt mig att jag är patetisk och svag.. and I love it :) Det gör mig arg ... och ilska är en utav de bästa motivators som finns!!

På bilden nedan så är jag ..hmm liite yngre ..Här skriker han på mig att jags ka hoppa snabbare .. och snabare .... jag blir aaaaarg ...och jag hoppar snabbare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar