fredag 27 januari 2012

Viktuppgång - Success!!!!!

Annliz ( www.wifeey.blogg.se) har just skickat hennes mått efter en vecka med mitt " Viktuppgång-Schema" och det är en complete success!!!
Ni kan på henne s blogg (se ovan) läsa om vad hon har ätit för mat och hur hon mår. I min blogg kan ni se inlägget/Schemat och följa det själva om ni är intresserade.

Här kommer hennes mått för en vecka sen och nu ( kopierat ifrån www.wifeey.blogg.se)

Förra veckan såg det ut så här
Midja :65
Armar :24
Bröst: 75
Höfter:82
Lår:48
Vader: 30

Idag , en vecka senare
Midja: 66
Armar:26
Bröst:76
Höfter:83
Lår:49
Vader:30

SÅ HIMLA BRA!!!!!!

4 kommentarer:

  1. WOOOOOOPS!
    Jag har hittat sidan där man kan tjäna pengar utan att de drar skatt :D
    Själv ska jag få 4710kr om 3 dagar eftersom pengarna skickas den 31a till ens bankkonto.
    Ingen annan har skrivit om detta och du kan ju ana varför?

    SvaraRadera
  2. Hej! Efter att ha läst ett inlägg av dig på "kolhydrater i fokus" som var ungefär så argt och desperat som jag känner mig ang LCHF så fortsatte jag hit. Jag har 10 kg jag vill bli av med och när jag googlar LCHF så är det frustrerande att läsa om folk som gått ner till min vikt och tycker att det är finemang. Faktiskt var det det som gjorde mig tveksam till metoden från början, jag såg liksom aldrig någon smal och vältränad person som gått ner till sin idealvikt m hj av LCHF. Nu vet jag några och det är Katrin och en som heter Martina som bloggar om dieten. Annars vet jag bara killar/män som är i bra form m hj av dieten. Jag har testat allt möjligt för att bli av med mina 10 kg. Jag har tränat med PT´s, haft matschema efter matschema men 1 ätardag i veckan etc (tränat 5-6 ggr/vecka). Inget har funkat. Jo, det enda som funkade var Xtravaganza där jag svälte mig ner i vikt i 7 veckor på ENBART pulverpåsar (500 kval/dag). Gick väl upp 8 av dem sen. Hur som så skriver jag för att det verkar som du kanske har koll på hur man ska göra, eller? Jag har hållt på nu i snart 2 mån m LCHF strikt utan resultat. Hittade ingen e-post till dig så det är därför jag skriver här, hoppas ok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättebra att du svarade på bloggen! Ganska kul att du hittade mig genom "kolhydrater ifokus" , jag är inte så populär där efter mitt inlägg :)
      Jag har någorlunda koll för att jag testar allt!! Jag är absolut ingen expert men jag testar och testar, sen delar jag med mig om hur det har gått för mig:)
      Jag skulle vilka att du kikade på min 3 dagars diet, du hittar den under "December 2011". Jag började me den kort innan jag opererade foten och gick ner 1,2 kg på en vecka. Dieten är väldigt tuff och är till för att hållas i några veckor, efter det rekommenderar jag t.e.x. LCH för att BEHÅLLA VIKTEN :)
      Kika på den och återkom till mig om du har frågor eller om den är för tuff, självklart ska jag hjälpa dig med att gå ner 10 pannor!!! ;)

      Radera
  3. Åh vad gullig du är, tack! Ska genast kolla ditt inlägg.. Jag tyckte det du skrev på kolhydrater ifokus var bra! P.S Om du skulle läsa min blogg så har jag inte skrivit i den sen jag började med LCHF.. det har bara inte känts kul att göra det eftersom inget händer med vikt eller mått. Så fort det börjar hända saker ska jag skriva mer.

    SvaraRadera