tisdag 31 januari 2012

Top model - Sweden... eller Swedens most stupid model???

Mmmm..´key ... har precis tittat klart på det första avsnitten av " Top model - sverige"

............................................................................. WTF???

ÄR det någon som kan förklara pängen med att tjejerna introduceras som IQ-befriade boimbos??

Försöker de sända ett buskap som lyder Top models must be stupid as fuck??
Letar vi Swedens most stupid model??

De 10 utvalda är i alla fall en salig blandning av idioter,white trash och gettobrudar och jag kan inte låta bli att undra ...har vi inte bättre tjejer i Sverige?

Programledarna da??

När jag först såg reklamen och Isabella så blev jag faktiskt ganska excited!

Isabella är ju rätt känd och väldigt " down to earth", jag trodde faktiskt att hon skulle göra sin egna grej och inte härma Überhäxan Tyra Spanks :)

 .. But boy was I wrong ...

The Slooooow motion talk ... den hypnotiserade blicken .... = Mizz Spanks!

Kanske är det ett trick för att få mer tittare intresserade?

Det funkar för mig i alla fall!
Jag kommer naturligtvist fortsätta titta, det är trotts allt underhållande.. .. kanske är det poängen?

Jag ser lite ram emot Swedens Stup..förlåt ..top model ;-)

2 kommentarer:

  1. haha ! Jo - håller nog med ! Tror att det är lite uppgjorda betenden för att vi ska lockas att titta och att det ska skrivas om det .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur?
      Min mans första kommendtar var " vart är de snygga tjejerna?" .
      Han är Serb och tycker att svenska tjejer är väldigt vackra, det tycker jag med faktiskt, men tjejerna igår var ju inte direkt de vackraste vi har .. eller är det jag som inte kan"spot a real model" kanske?

      Radera