torsdag 24 januari 2013

Träningskläder som ryms i budgeten!!

Hej ..igen! Första gången för er, men andra gången för mig, råkade radera mitt första inlägg.

Orkar inte skriva om allt igen, samanfattar istället.

Jag har alltid handlat mina budgetköp (kläder) på H&M, Lindex och ytterst sällan kappahl.

Mina träningskläder har aldrig varit budgetköp, speciellt inte mina träningstoppar!
När man har stora boobs, trotts att de är sillisar så behöver man stöd, det kostar pengar.
Mina Casall toppar kostar från 500-700kr och mina byxor ifrån craft och Nike varierar ifrån 499-799kr.

Det gör inte lika ont att köpa dyra träningskläder när man vet att de är av bra kvalitet och snygga...Men tänk om vi kunde få samma sak, fast för mindre pengar? Träningskläder som är snygga och som ryms i budgeten??

Well ladies, jag har hittat lite alternativ!!!

Nu får nu förvisso bara se de kläder JAG tycket är snygga, men samtliga kommer ifrån H&M och Kappahl.. You did good, fan va snygga o h coola kläder n har i år, speciellt H&M (såklart).

Här kommer lite bilder på mina favossar, resten finn på H&M:s resp. Kappahls hemsida.

Så ni 3 pers som läser min blogg ;-) shop away!!!




















2 kommentarer:

  1. Jag är en av 3 , som läser , hihi , måste tipsa om en sport bh som enligt oss som rider är bäst - stum i rätt riktning . New body sport Bh 150 kronor !! Helt suverän .

    SvaraRadera
  2. Hej Carina! Jätteroligt att du läser min blogg :-)
    Måste kolla in sport bh:n, stort tack för tipset!

    /Anna

    SvaraRadera